Dagen

idag har jag vart lat och typ bara suttit framför datorn, illa haha. Men var i alla fall ute och fotade hästarna lite en stund, håller på att ladda upp bilderna på min andra blogg.
Natten ska spenderas med att packa och i morgon ska jag åka till pappa och stanna där tills på fredag sen när jag kommer hem igen så ska jag packa alla hästsaker och på lördag morgon så åker vi. Herregud! Känns jättelustigt egentligen att jag ska börja 2:an! Börjar ju redan bli gammal!
Känns verkligen som att sommarn är över också nu när det till och med börjar bli kallt! Jag vill inte att den ska vara över, jag vill att det ska fortsätta vara sommar! :((( Men iår ska jag försöka att ha en positivare syn på vintern, snön är ju himla fin innan den blir till slask och is :) 

Nej, nu ska jag börja packa! Chap Chap !! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback