Asså, jag är grym!

Ja, det är sant. Men å andra sidan är ni minst lika grymma på erat eget vis! :)
Men i alla fall så sprang jag och Carina idag igen (ÄNTLIGEN!!) runt Holmen och idag sprang jag faktist mer än vad jag orkade sist, så lite har min kondis förbättrats på en vecka! :o Amazing!

I morgon kanske vi skulle bada och på onsdag blir det nog filmkväll :p Blir nog bra! :) Ska nog försöka åka till mamma och rida någon dag med så att Willy inte är helt crazy när jag kommer hem igen xP
Nu vet jag inte vad jag ska göra x) är uttråkad som f*n och vill ha glass men pallar inte gå ner och hämtar den, haha. 

Kommer nog inte uppdatera mer förrens i morgon (eller det blir ju idag eftersom klockan är över 12) så Godnatt, Pusshejj<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback