Carina is back

in tha house ;D
Vi har under två dagar..
lekt vinken..
fotat...
ridit...
gungat..
mått illa...
ätit..
andats...
druckit vatten och cola...
gillat/gillar bearnaise-sås med pommes och kött...
flyttat taggtråd från punkt A till punkt B...
flyttat hästarna till en annan hage..
sett hästarna bråka..
sett Willy sparka BonBon på magen...
kollat på Burlesque..
kollat på Knight and Day..
chillat..
borstat Killer..
borstat häst..
Stått på Killer..
Suttit på Killer..
Suttit på Willy...
Galopperat/skrittat/travat på Willy..
Övertalat Willy att sluta bocka... en stund iaf ;)
Sovit...
Blinkat...
Smutsat ner oss..
Fått myggbett..
Fått bromsbett...
kastat oss ner på marken...
kastat oss ner på en annan mark full med brännässlor utan att titta...
fått knottbett och andra okända bett..
sett Bella galoppera!...
Sett Humlan galoppera!...
Sett Bonni och Willy bråka...
kollat på våra mobiler...
bytt om till shorts istället för att ha mjukisbyxor i värmen..
bränt mig...
släckt och tänt min "sänglampa" ..
diskuterat parfymer...
diskuterat objektiv..
diskuterat kamerainställningar..
lyssnat på musik...
sett getingar..
legat i gräset i typ 1 timma eftersom ingen hittade mig(!!!) och fått MASSA knott och myggbett överallt...

Det bästa är att vi har typ ett dugn kvar att leka så nu hör inte jag av mig igen förrens hon åkt hem! ;D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback