God morgon!

Eller ja, inte så mycket morgon längre men iaf haha xp sitter nyduschad jämte sängen.. borde egentligen sitta på men pallar inte resa på mig x)
Gjorde såklart det nu ändå, haha xp
Idag ska jag och Carina vara barnvakter hahahhaaha, undra hur det kommer gå OMG! Men det kommer förmodligen att gå bra, och jag kommer ta massa kort med så ni får se. Jag är faktist en grym barnvakt... säger vi, men övning ger färdighet och jag har 5 småsyskon som jag vart med sen dom föddes (+ en lillasyster jag aldrig träffar) så jag har haft lite övning genom åren! 
Datorn får nog stanna hemma denna gången tyvärr så blir inga mer inlägg eller sånt idag, så vi hörs! Pusshejj <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback