Haha xp

Sorry för den usla uppdateringen men har ju varit hos Ina och vi har kollat på hela säsong tre av Gossip girl, alltså 22 avsnitt på 2 dagar (y' typ xp
Vi har varit uppe till 5 på morgonen och sovit till typ 13,14 på dagen sen suttit och kollat på gg, fotat, och suttit vid datorn.. alltså har vi varit ganska lugna, förutom igår när vi fick något ryck och flummade som in i helvete, hahaha!

Vi ringde även en kille i malmö, fast då hade vi lugnat oss ganska mycket ändå. Tyckte väl inte han kanske, jag vet inte men Carina ringde först för jag var lite blyg (a) slutade med att jag sprang iväg och hon jagade mig sen sprang jag in i hennes rum och stängde in mig där tills jag kände att nej, nu var det dags att man up och prata lite, jag lovade ju ändå att jag skulle prata lite så till slut kom vi ner, ganska lugna, till tv-rummet och satt o snackade en stund. Stackars kille verkade tycka vi var ganska tråkiga eller ja, jobbiga :p
Naaw, stackarn (a' 

Idag har jag och Carina kollat på de två sista avsnitten ur säsong tre av gg, OMG vi typ dog när Chuck blev skjuten :'( Jag bara känner att jag borde kolla på första avsnittet i säsong fyra NU PÅ EN GÅNG, men orkar inte leta upp .. 

Aja, jag och Carina har redan bestämt oss för att kolla på bio på söndag tror vi xp Sen på måndag ska jag hoppa Willy om det blir bättre väder :D Då ska Carina hänga med och förhoppningsvis ta lite kort med :) Vi får se hur det går haha x) 

Ikväll ska jag ha filmkväll med familjen så blir inte så mycket mer uppdatering, kanske kommer lite foton från helgen tänkte jag säga men nej, jag menar nu i dagarna jag var hos carina xp Väldigt rörigt inlägg, förstår om ni blir förvirrade, det hade nog jag blivit med haha.

Men vi hörs, pusshejj <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback