Home at last

Äntligen hemma! :D
Idag valde jag att inte sitta vida datorn hos Mikael, eftersom jag satt så mycket igår xp Pappa väckte mig vid elva (oh the horror!) men låg och drog mig lite extra i sängen innan jag till slut gick upp klädde på mig och sen gick ut ur rummet. Gick först till köket men där satt typ alla så pallade inte äta frukost då, var inte hungrig heller så hamnade framför tvn. Slutade med att jag inte åt förrens dom gjorde middag typ vid 17-18 haha. Var inte ens hungrig då heller men åt iaf en portion, sen tjatade vi lite och efter det så packade vi in allt i bilen och åkte hem xp Typ halvsov hela vägen till OnOff där jag köpte ett headset och ett nytt MicroSD med adapter så nu kan jag föra över musik till mobilen och jag slipper låna rickards headset (y'

Nej nu ska jag skaffa ett liv och gå ut o springa :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback