Intervall *phu*

Nej usch, ligger i min säng typ helt död!
Inte alls kul att springa intervall och sen bli tvingad av Carina att springa upp och ner för en brant uppförsbacke TRE gånger och sen gå hela vägen hem igen xp
Och pappa undrar varför jag sover så länge, jag är helt jäkla död i benen och har inte fått en enda vilodag :O
sprang i måndags, badade i tisdags, sprang idag och i morgon ska jag bada igen! Haha, jag lär vara värsta biffig sen efter sommarn, och det vill jag ju inte :O
Har iaf väldigt go träningsverk nu så kan knappt röra mina ben, så ni får tre låtar jag typ lyssnar sönder nu x) 

Fråga mig inte vf jag gillar dom, inte riktigt vad jag brukar lyssna på men domma var bra ;D









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback