Just wanna try you on..

Var iväg till badhuset med Carina idag. Vattnet i stora bassängen brukar vara kallt, men såhär kallt har det aldrig varit! :o
Aja, blev varmare sen när man vant sig x) Men dök nog lite för mycket för har lite ont i huvudet nu, vilket jag brukar få när jag dyker för mycket, haha. Var även några hmm... vet inte hur jag ska förklara men säger bara killar för det är det enklaste ordet haha xp som följde efter mig och Carina hela tiden, typ kollade på oss under vattnet och allt :o Blev lite sur efter en sak som dom gjorde, men tror inte att jag tar upp det här, i alla fall så blev jag fan assur och sa att kommer dom nära igen så smäller jag till dom ;o Lite hyfs får man faktist ha! 

Sen kom dom inte nära mer haha, vet inte om dom hörde mig men aah, dom slutade följa efter oss iaf som tur var :) Vi stannade några timmar, och efter mycket dykande, sittande på botten och kolla på alla från botten, sjöjungfru-simmande och vanligt simmande samt lite brottning osv så bestämde vi oss för att gå upp, tror vi stod i duschen och värmde oss i typ 20 min innan vi ens tänkte på att börja schamponera håret haha. Så himla skönt att bara stå där!
Satte i alla fall i balsam och sen satte vi oss i bastun en liten stund, gick ut och sköljde ut håret vilket gjorde att vi såklart fastnade typ tio minuter extra i duschen.. Alltså jag ÄLSKAR att duscha haha, finns inget bättre ibland alltså!

Sen var vi typ tvugna att skynda oss lite för Timmy satt ute och väntade på oss stackarn. Fick ett sms från en kompis med som skrev att han åkt Atmosfear! ;o Fusk, jag vill med det men ingen jag frågar vågar ju :( Elakt!
Ni behöver ju inte direkt oroa er när jag är med! Jag är säkraste tjejen på jorden... säger vi xp

Såg precis senaste X-men filmen med pappa o&c .. ganska bra, kanske inte direkt nya favoritfilmen men rekommenderar den ändå ^^ Passade på att äta min extremt saknade glass! Yummy!
Nej, nu ska jag gå o dö typ, pusshejj xp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback