Some people can't sleep because they have insomnia, I can't sleep because I have internet connection

Sista dagen på jobbet idag och gissa om jag var glad sen! Haha, im finally free! ;D
Efter jobbet så åkte jag in till gislaved med mamma, hon skulle handla lite och sen hälsa på Martina, och jag skulle ändå fylla på mobilen nu när jag ÄNTLIGEN fått mitt bankkort! Så ja, nu har jag comviq kompis igen :D

Träffade Amanda lite snabbt med, hon var lite stressad då hon skulle till värnamo och träffa nån kompis, så jag satt mest i soffan och kollade på tv. sen åkte vi till lantmännen och där köpte jag en blandning mellan flughuva och flyveil till Willy, tyvärr passade den inte så bra så Humlan fick ta den och han fick hennes flughuva :p Men det gick bra haha :)

Red dock inte idag, kände mig alldeles för trött men i morgon ska jag sova ut och sen ska jag rida alla hästarna utom Bella för henne ska jag typ longera eller nått. Nej, nu ska jag avrunda detta inlägget.. dags att vara lite social på msn haha x)

Pusshejj <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback