Woopie :p

Ojdå, var ett par dagar sen jag bloggade, ibland blir det ju så när man har ett liv ;)
Kan i alla fall dra lite snabbt vad som hänt ^^

Jag och Carina var barnvakter från lördag till söndag, vilket faktist gick väldigt bra. Vi spelade massa hög musik så alla barnen (vilket blev 5 st till slut) och jag och Carina dansade, sen gick alla barn ut och hoppade på studsmattan dom fått av Carina. Efter det var klockan typ nio så alla barn hoppade i säng och somnade nästan direkt. Jag och Carina städade av lite och de slutade med att vi var uppe till typ 04.00-04.30 :s 

Lade upp denna fb-statusen samma natt:


Det värsta var nästan att mamma ringde kl. 07.00 dagen sen så jag och Carina var helt döda efter det x)
Men som sagt, det gick bra att passa barnen, dom var snälla faktist! :D

Sen dess har jag och Carina varit varenda dag, sovit över hos varandra i snart en vecka och vi har såklart hittat på en massa jävelskap ;) nejdå, inte så farligt. Vi har mest chillat faktist, jag såg ju inte direkt fram emot att rida Willy, vilket jag hade all rätt till då det visar sig att han ver helt enormt hyper när jag skulle rida så det blev ingen ridning utan bara lite basic-nh typ ^^

I förrgår så åkte jag och Carina hem till henne igen och vi svängde även förbi Elgiganten så nu har jag en liten htc som nya teknikprylen ;) I love it! ;D Fast fick ju såklart köpa nytt kort eftersom mitt gamla är.. tja gammalt, typ tre år eller nått (A) Skitsamma, har kvar det gamla tills augusti är slut sen slänger jag min gamla mobil i väggen, något jag velat göra i typ sådär 2-3 år nu :D 

Igår vaknade jag och Carina 07.00 för att passa barn vid 08.00... OMG, alla barnen var typ sura (syskonkärlek i guess). Två av barnen var ju med i dom 5 barn vi passade lördagen förra veckan och det tredje är deras storasyster. Dom var snälla allihopa men som sagt syskonkärlek plus ett litet barn på 1,5 som är väldigt mammig och som knappt går att prata med utan att han bryter ihop. Lyckades till slut få honom att lyssna tillsammans med Carina ofc. Hon är min barnpassnings-partner ;) Vi äger ut alla som barnvakter!

Lagade tacos med, första gången jag gör tacos och det blev faktist bra så ni får en plojjbild på mig ;)


Vi var i alla fall uppe runt 07.00 idag med för 1,5-åringen vaknade då och satte sig och skrek. Innan jag och Carina somnade så diskuterade vi killar! ;)
Aja, ska inte gå in på några detaljer, hehe..

Hela dagen har bestått av barnpassning typ och när vi kom hem till Ina så var klockan typ 17 så då var det dags för mat enligt oss. Vi cyklade till Ica Kvantum och handlade lite potatisgratäng och vitlöksbröd, Mumms! :D 
Vi satt nere i soffan i tv-rummet och kollade på VD samtidigt och sen joinade Carinas föräldrar också som faktist vill se mer, hör och häpna, haha xD 

Nej, nu ska jag sova, efter en heldag med barn och VD mm så är jag ganska trött x) Och i morgon ska jag rida Willyponken och på lördag blir det Ullared med Carina ofc ;) Får se när jag har tid att blogga igen, har ju tyvärr ett liv atm så känner inte att tiden finns till bloggen just nu, både för att blogga och för att fixa den. Så tills sommarlovet är över, eller tills mitt nuvarande, ganska hektiska, liv är över så får jag blogga när jag kan. :)

ByeBye <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback