chacha :p

har varit dåligt med uppdatering här ser jag. Aja, har man ett liv så har man haha ;) Nej, men iaf.
Mollie var här i tisdags och vi red Humlan och Willy, gick bra :p båda hade kul och bockade av glädje i galoppen haha xD
Kan väl inte säga så mkt mer egentligen än att det gick bra för vi övade inte på någonting direkt x)
Efter att vi ridit så hämtade vi våra kameror och gick ut i det fina vädret och fotade. Hoppade upp på Bonni lite och gick runt, tills hon började sparka bakut efter Willy, då hoppade jag av i farten haha x) Mollie filmade men inte säkert hon fick med det så vi får se x) 

Igår så var jag helt slut efter jobbet, både för att det var sååååå varmt så man nästan faller brinnande ner på marken ibland haha, men också för att jag inte sovit så bra den natten xp 

idag har det varit bättre dock, inte lika trött men ska ändå gå o lägga mig tidigt ikväll haha xD sova ut lite (A) ska rida willy på kvällen när det är lite svalare, får se när det blir haha :) men han måste få röra på sig ! :)

Nu ska jag kolla på Burlesque igen x) goodnight tänkte jag säga men säger vi hörs istället! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback