Chillar på livet

Just nu sitter jag i min soffa/säng och chillar på livet. Mamma åkte precis iväg på ett kalas och ska vara där nån timma, ska rida två hästar, longera en och sedan träna JoyKid och kanske träna våran ena schäfer Lana sen och ta lite kort på henne om det kommer fram lite sol bland molnen ;) 

Har för övrigt precis vaknat, hade helst sovit hela dagen haha, känner mig inte alls pigg på att rida eller träna djur idag! Men det kommer väl, rider jag bara Bonni först så flyter nog det andra på av sig själv sen, kan inte rida Humlan först, för ifall hon börjar bråka och jag inte orkar mer (efter typ 100 gången hon bråkar då) så tappar jag tålamodet och kommer i värsta fall bara hoppa av henne och ställa in henne i stallet igen och bara gå, så henne tar jag nog sist, så finns det inga ursäkter att inte motionera de andra djuren sen, kan ju inte göra det när jag är arg för då fattar inte JoyKid eller Bella, Bonni eller Lana någonting ju, dom kommer bara bli frustrerade. Jaja, nu fick ni lite info om hur dagen ska se ut, om allt går som det ska, sist så var ju Humlan faktist riktigt trevlig så jag hoppas att hon är det idag med, vill ha lite mer fart i henne dock, men det kommer väl ju mer fett som försvinner, haha.
Här får ni några bilder:

Jag & Bonni våren 2009 :)

Humlan och jag hösten 2010 :)

Ian Somerhalder aka Damon Awesome&Hot Salvatore ;)

Pusshejj! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback