GAAAH!

Alltså jag är en tjej som inte lätt blir sur eller arg. Inte egentligen. Men vafan nu blir jag så sur så jag skulle bokstavligt talat kunna kasta datorn i väggen! -.-
Internetet här hemma hos mamma cpar något kopiöst och jag tror jag får frispel på den snart! 

Dagen började iaf med att jag kollade på film när jag vaknade. Kollade på Sanningen om rödluvan och den var la en okej barnfilm men ingen jag kommer se igen. Tycker disneys filmer börjar bli mer och mer "dora"-aktiga och jag hatar det!
Gillade typ Mulan (1998) mer eftersom den var lite mer .. rå. Det var ju ändå en barnfilm men den var inte så himla barnslig! Likey Likey! 

Edit: Nu verkar det funka igen så ska inte klaga mer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback