God morgon!

God morgon på er!
Vaknade för lite över 2 timmar sen och gick ut och fixade allt i stallet. Fick ställa Bonni i grushage idag på morgonen för annars skulle Etna vara ensam, och det klarar hon inte. Sen ska jag släppa ut Dumle också. Kanske tar lite bilder sen med, måste förnya bakgrunden på min dator.. och då satt jag ändå och kollade igenom precis alla mappar på datorn igår för att hitta en bra, så nu har jag en som duger sålänge. 

Har bestämt att jag ska bara rida ut nu dom sista dagarna, har ridit i ridhus lördag-onsdag vilket inte är så jättebra kanske..

Min dag kommer väl se ut såhär idag:
08.00-09.00 Fixa stallet (släppa ut häst, mocka osv) 
09.01-10.59 Fri Tid
11.00-12.00 Ta in Etna, flytta Bonni till gräshage nr 14, ta ut Dumle till gr.hage nr 15 och ge dom lunch
12.01-14.59 Fri Tid
15.00-16.00 Ta in hästarna
16.01-obestämt Rida, och Fri Tid
Aah. Ungefär så kommer min dag se ut ;) Asbra! 

Här har ni Etna:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback