Honey och Sweet

Haha, kom på att jag glömde berätta om min dag. Inte för att den var intressant egentligen :p
Vaknade vid typ 10-11 tiden och började då kolla på film som jag sa x)
Gick sen ner och åt middag eller lunch eller vad man nu kallar det. Sen fotade jag Honey och Sweet lite så dom bilderna kommer i nästa inlägg (typ i morgon), sen när jag kom hem till mamma så red jag Willy och han var riktigt rolig att rida idag. Gjorde en hingstfläta i manen på honom idag med :) han var jättegullig!
Galopperade lite mer idag och han råkade fatta fel galopp två ggr i högervarvet och precis varenda gång så bytte han exakt vid studsmattan genom att bocka och fatta rätt xD
Ger ridpasset idag: 8/10 hästskor :p
han var superduktig men lite springig ibland x)
Nej, nu måste jag sova, ska upp vid 5 i morgon bitti! :O :( 

Godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback