Lista ;)

Höger- eller vänsterhänt: Höger.

Humör just nu: Glad eller nått.

Favoritgodis: Choklad, chips.

Är det nåt du absolut inte äter: Massor, fisk aso.

Kläder just nu: Mjukisbyxor & linne.

Musik just nu: Just nu spelas Girlicious - Maniac på datan.

Vad sa du senast: Hejdå, vi ses sen!

Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Typ då när indianer levde fritt, haha ingen aning, men tänk va coolt om man hade varit Indian i Nordamerika eller Aztek eller Mayaindian i Sydamerika (om jag inte minns fel) eller nått :D 

Sommarplaner: Jobba, sola & umgås med alla mina underbara vänner, rida, fota aso.

Fisk eller badkruka: Jag är en blandning haha, badar en stund och är som en fisk sen blir jag badkruka och går upp och solar ist, haha.

Längd och vikt: 161cm ingen aning har inte vägt mig på flera månader och jag vågar inte det heller x)

Hur många kuddar sover du med: Hos mamma har jag 1 och hos pappa 2.

Favoritväder: Varmt, strålande sål och en liten svalkande vind.

Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Husvagn, sällskap & cola.

Spelar du nåt instrument: Nej, men jag har spelat fiol haha ;)

Morgon- eller nattmänniska: Nattmänniska.

Sparare eller slösare: Lite både och, men min familj skulle nog säga sparare.

Vem är viktigast för dig: Familjen, vännerna, djuren.

Bästa film: Finns många, har fastnat för Danny the dog av någon anledning :o

Tror på liv på andra planeter: Vet inte riktigt vad jag ska tro om det, känns inte helt omöjligt.

Kommer du ihåg din första kärlek: Ja.

Älskar du henne/honom fortfarande: Nej haha.

Har du några homosexuella vänner: Inte vad jag vet om.

Tror du på mirakel: Aahdå!

Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Jadå, det tror jag, om man verkligen vill så är man nog det.

Ser du dig själv som tolerant mot andra: Jadå.

Ser du på kärleken som ett misstag: Nej.

Hur många barn har du, vill du ha: Vet inte om jag vill ha barn faktist x).

Bio eller promenad: Bio.

Är du kittlig: Ja, tyvärr.

Snarkar du? Nej.

Stjärntecken? Sagitarius, skytten ;)

Rädd för insekter? Enormt.

Äckligaste insekten: Spindel, ugh.. 

Största svaghet: Min förmåga att alltid glömma saker haha xD

Det här är jag bra på: Lyssna på musik ;) Nä, men vara mig själv, vara en bra vän, är en väldigt bra lyssnare ;)

Bästa bok? "Vampire Academy, Vampire Diaries.. ja ni ser i vilka böcker jag läser mest (A) men deckare och sånt är också bra!

Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Kunna flyga, bli osynlig, kunna springa riktigt snabbt, bli överdrivet smart, stark, läsa tankar eller nått :p

Vad vill du jobba som? Inte den blekaste, något med djur tror jag :)

Chips, morötter eller godis? Chips.

Pizza eller hamburgare? Aah svårt! Pizza.

Skriver du dagbok? Nej, skulle vilja men tror inte jag skulle kunna, vet inte vad jag skulle skriva haha, men antar att bloggen är som en ;)

Har du någon flickvän/pojkvän? Nej.

Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Jag vill ha en piercing i naveln men först efter att jag kommit mer i form, sen vet jag inte vart men jag skulle iaf vilja ha en tatuering :) 

Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Mitt imellan, det är inte nasty i rummet men det är inte välstädat heller haha.

Gungar du på stolen? Ja, ibland.

Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Nej, usch, jag gillar inte höjder så mycket x)

Vilken hand håller du gaffeln i? Ibland höger ibland vänster ^^

Hur många syskon har du? 6 st, men bara ett helsyskon. Resten har vi antingen samma mamma eller samma pappa :)

Vad är du mest rädd för? Ingen aning haha massor!

Är du rädd för blod? Nej, men jag blir illamående och svimfärdig när jag ser mycket av det xd

Saltar du på maten? Inte all mat, men mycket x) älskar salt!

Gillar du att sjunga? Ibland.

Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? Naturbruk inr. häst & ridning, passar perfa för mig!

Anser du att du är stark? Nja int direkt haha x)

Brukar du sola? Ja när det är sol ute, inte i solarium.

Vad gör du om du får hicka? Håller andan i 10 sek och sväljer 3 gånger samtidigt. haha x)

Röker du? Nej.

Snusar du? Snusläpp? Nej.

Kaffe, te eller inget? Te ibland :) men med mjölk och socker då såklart ;)

Har du en besatthet? Besatthet .. nae musik kanske och var typ cola-addict innan hehe (A)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback