Lite random bilder..

Nu kommer lite random bilder jag bara kände för att lägga upp, i brist på annat att göra. Tog dock lite bilder på sötisarna idag så jag lägger nog upp dom när jag vaknar sen ;) Red Bonni med, gick ganska bra, hon var pigg och hon tjafsade mycket idag. Fast å andra sidan så är det första gången jag red henne sen vi kom hem igår, så man får tänka så med! :)
Nu kommer iaf bilderna:












kanske ska säga att ni kan klicka på de små bilderna så ser ni dom i större format, sedan måste jag också berätta:
Källa: Weheartit (http://www.weheartit.com) man ser ju inte länken och jag har inte orkat fixa det ännu, och orkar inte fixa det nu heller så ni får överleva!

Pusshejj!

Kommentarer
Postat av: Sophia

Hej hej! :D Weheartit är en grym sida! Dom har ju jättefina bilder och det tar du med :) Jättefin design!

2011-06-07 @ 21:04:41
URL: http://zoophias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback