Message from the dark side

Jepp, här hemma regnar det något kopiöst och jag hatar det, men hoppas att det klarnar upp så det går att rida ;) Vill ju inte bli plaskblöt men ibland får man nog ta det som hästägare och ryttare. Har i och för sig varit helt okej väder senaste veckan men har inte haft någon som helst motivation och nu när jag fått tillbaka motivationen till att rida så kan jag inte :( Suger fett hårt!

Aja, har jobbat hela dagen och varit inne på smålänningen, och nu kom jag precis in efter att ha varit ute och hälsat på pållarna. Om ni sett filmerna från igår så kanske ni märkte att Bonni var tjurigast av hästarna, gav "karate-sparkar" mot Willy, men efteråt när jag satt i köket med mormor och mamma och pratade så sa jag: Det kommer säkert vara så att Bonni och Willy blir bästisar.. 

Gissa vilka som stod typ 1 meter ifrån varandra och "nykära" ;) Jo, Bonni och Willy såklart! 
Aja, nu verkar det ha slutat regna så ska skynda mig ut och fixa med Willy :)
Ha det! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback