Mysig tur i skogen

Tog en runda i skogen idag. Som jag ska göra varje dag tills jag åker hem på söndag. Valde att köra mycket galopp idag och det blev ganska mycket, galopperade inte i nerförsbackarna utan i dom skrittade jag och lät henne pusta ut och sen travade jag tills hon var lugn och gick i form innan jag fattade galopp. Att få henne att jobba var faktist relativt lätt att göra vilket inte är så vanligt ute i skogen. Hon var lugn för det mesta, hon kollade till på några koner vid brukshundsklubben och hon blev lite spänd för jag fick ta tag lite hårdare i henne för hon började öka och öka, annars var det nog inget mer. Inte vad jag kommer ihåg i alla fall.

Det var väldigt skönt att inte behöva oroa sig för att hon ska sticka och det är som sagt STOR skillnad på henne om man jämför henne nu och för ett år sen!



xoxo Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback