Usel uppdatering!

Dålig uppdatering, haha. Kan inte lova att den blir bättre dock, med tanke på att det är sommarlov och allt, men jag ska försöka. Nu kommer jag ju börja jobba på måndag och jobba fyra veckor och sen hinna med hästarna och allt så bloggen kommer såklart bli lidande. 

Kan i alla fall berätta lite vad som hänt sen tisdags. Bonni har vilat sen dess, Red Humlan på onsdagen och det gick bra så jag är nöjd över henne. Har börjat ta in Humlan på nätterna så hon ska gå ner lite i vikt så får hon stå på halm inne så hon i alla fall har något att tugga på.
Tog in Bella inatt med då hon inte skulle må dåligt av att banta hon med, en aning rund om magen kanske? haha. I morgon ska jag rida ut på Bonni, rida igenom henne då hon förmodligen är ganska stel i hals och nacke nu, Humlan ska jag med rida igenom fast i hagen bakom huset eller på volten vid lagårn och sen ska jag nog longera Bella med, hon ska inte slippa undan motionen, hehe ;)

Här kommer en bild var på Bonni - Bella - Humlan :)


Humliis <3


Bellabonk ^^<3


Flying Ponie Bonni <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback