Film från hoppträningen igår :)

Hoppträningen igår gick kanon!
DW var faktist ganska rolig att hoppa för en gångs skull.. Dock så stannade han en gång på ett hinder och han rev några gånger, men det är helt mitt fel att han rev för jag var för snabb tillbaka med händerna och då blev han kort över hindrena. Gick dock bättre sen ;)
Jag var faktist inte så höjdrädd igår så jag hade inget emot att Sussie höjde. Hoppade sedan en bana som ni ser, först studsen, sedan oxern, räcket, räcket på volt, långsidan och sen studsen och sist räcket på volten i höger varv. Tyvärr missade Erika första studsen så den kom inte med, men hon filmade ju studsen i början ;)
Efteråt så red jag Bonni, hoppade henne lite med men inte så högt. Kunde knappt rida lätt för mina ben var som spagetti, orkade liksom inte resa mig upp, haha. 

Efter det så filmade jag Sofia när hon hoppade sin lilla c-ponny Martijn. Just nu sitter jag och skriver om massa blommor och skit på en lektion med Kristina.. hmm.. VÄLDIGT INTRESSANT!... (not)

Här är filmen:


Orkade inte fixa en supervideo så ni får stå ut med denna x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback