Fredagen & lördagen

Igår så satt jag inte vid datorn alls typ, bara vid ett tillfälle när vi skulle fixa film och kolla på men annars har jag varit upptagen. Vaknade vid 13.00 igår och 12.30 idag. Skönt att sova ut men trodde ändå inte att jag skulle sova så länge!
I alla fall så åt jag frukost igår, kollade på lite tv igår och sen gick jag, Elisabeth och Timmy till tivoli-platsen vid badhuset för att kolla på Sikta Mot Stjärnorna som är melodifestivalen för skolungdomar runt om i gislaved kommun. Uttagnignarna sker på skolan där de får antingen mima eller sjunga live. Sedan röstar skolorna ut varsit mim-bidrag och live-bidrag. Sedan på Gisledagarna så får de visa upp sina nummer inför typ hela gislaved (eller ja, dom som kommer) och så får tre stycken oberoende personer vara dommare och bestämma vem som ska vinna. 

Trodde faktist inte att jag skulle ångra att jag inte filmade men det gör jag faktist! Vissa var riktigt duktiga! Shit, en kille som var typ pytteliten sjöng Justin Bieber Somebody to love och jävlar vilken röst han hade ! Shit, han var GRYM! En annan liten kille dansade till Michael Jacksons Beat It och han var fan asbra på att dansa!
Min kusin Cassandra var också med och sjöng A Capella, vilket var riktigt duktigt med tanke på att det är utan musik som ni vet ;) Och dessa ungar går på mellanstadiet!!! Shit, aja, Cassie var faktist riktigt duktig hon också, gick lite snabbt eftersom det var utan musik men dom var duktiga (det var bara hon och en kompis) :) 

Gick sedan och mötte Carina och vi gick i spöregn till karusellerna, men vi åkte inget, hittade dock en jag hade velat åka.. om jag hade vågat! Det heter No Limit och den är som Spin Rock på Liseberg bara det att den går fram och tillbaka, högre och högre tills den går runt hela axeln! Shit vad jag blev pirrig i magen när jag såg det. Jag och Carina bara stod och gapade typ, helt jäkla f*kin CRAZY! :o
Aja, gick hem sen och stannade inne resten av dagen. Idag vaknade jag ju då halv ett, åt frukost och satt en stund i köket innan jag hämtade kameran och tog lite kort på Honey som är pappas kattunge. Hon var jätterädd för min farbrors hund och reste ragg och fräste. Fick dock inte med bild på när hon fräste men men. Jaja, de bilderna kommer väl upp senar. Snart ska jag äta grillad mat med typ hela familjen på pappas sida :) Jag lovar att fixa gästträningsfilmen innan helgen är slut med. Det var inte vackert men ni ska få se ändå ;) 

Ni får en bild med på mig, halvt nyduschad och nysminkad och halvt blött hår och ni får ursäkta min mongo-min, jag hade tråkigt ;)

Kommentarer
Postat av: A S

Så söööt;)

2011-07-07 @ 21:57:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback