Fyfan

Vill bara dra ett fucking jävla stort svart streck över ridningen idag.. Gick så jävla dåligt! 
Bonni var helt cp och ville inte släppa i vänstersidan alls och jag blev bara mer och mer arg. Fan jag hatar när det blir såhär! Jag hatar personen jag blivit sen jag började här.. Vill bara tillbaka till sommaren 2009 och sommaren 2010, då hade jag massa tålamod, gjorde allt för att slippa rida med bett och jag tränade massa NH och TT. Något jag trivdes jättebra med! Jag var glad och verkligt lycklig, inte som nu då jag måste anstränga mig för att tänka på det positiva och fortsätta med det. Nu har min hjärna dock vant sig och försöker förtränga de dåliga i ridpassen, vilket inte heller är bra för då ignorerar jag det och fortsätter som vanligt. Alltså, inte bra! 

Jag vill kunna ha en balans mellan både positiva och negativa tankar om ridpasset, för att kunna förbättra mig.
Aja, får se om ett VD-avsnitt muntrar upp mig lite, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback