Grillparty!

Blev inga bilder på grillpartyt då det regnade och vi var i garaget x) Men allt gick i alla fall bra alla verkade nöjda och glada. Gick sedan efter maten med min kusin och åkte två karuseller och köpte en sockervadd som tyvärr regnade bort typ.. :/ Stackars mig!
Gick sedan hem igen och kollade på ett halvt glee-avsnitt och filmen I am number four. Gjorde inte så mycket mer efter det, kollade på lite bloggar, gick till Konsum och på vägen dit träffade jag några från min gamla klass på Åsenskolan. Aja, köpte en påse chips på Konsum och gick sedan hem för att kolla på Chuck med min lillebror Rickard. Nu sitter jag här inne på Timmys rum medans han sover, vilket gör att jag inte kan spela musik eller kolla på film eller någonting så jag får väl sova snart ^^ Godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback