Plugghäst

hehe, nu var jag ju nästan lite rolig eller hur? ;)
Nejdå, men jag pluggar faktist, till skillnad mot vad jag brukar göra.. facebook, dayviews, bloggen, kolla andras bloggar, rida, äta.. ja ni vet det vanliga.
Idag har jag dock valt att bryta det mönstret helt. Jag har inte ridit, jag har spenderat typ hela eftermiddagen med att sova och nu pluggar jag. Vad händer med mig egentligen?
Ingen fara, jag gick bara och la mig för sent igår så jag har varit trött hela dagen, sen har vi haft nationella prov i matte direkt på morgonen, och sen hade vi typ två timmars lektion om gräs.. eller rättare sagt om hästens bete.
Det är inget ämne man blir helt uppspelt och hyper av. Kristina som vi hade frågade till och med hur det gick för mig att läsa för jag höll typ på att somna (A) oups!
Aja, nu vet ni hur min dag sett ut hitills, bara sömn, plugg, skola och mat som varit idag och en fruktansvärd träningsvärk!
Efter plugget ska jag, Martina och Lovisa kolla på VD ^^ Everybody loves The Vampire Diaries? Right?
Ni får en bild på den snygga Ian Somerhalder aka. Damon Salvatore i VD ;)
Ni som ser på VD måste väl nästan hålla med när jag säger att Ians roll dom Damon är den bästa, han utvecklas mest. Från att vara en kallblodig Katherine/Katerina-stalker och mördare till att vara Elenas bästa vän! Jag smälter så gulligt ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback