Skolan och markarbete

För det första så hade vi ingen matte idag så vi började först vid halv elva. Väldigt skönt måste jag säga. Gick i alla fall upp halv tio, duschade och sen kollade jag på film en liten stund för att sedan gå och ha enda lektionen i skolan och det var engelska. Jag, Emelie och Erika gjorde muntliga nationella i engelska och det gick nog ganska bra, vi pratade på och vi skrattade ganska mycket också. När vi var klara så fick vi nått papper där vi skulle fylla i vad liknande engelska ord betydde t.ex. finish och finnish.. Vet ni skillnaden? ;) 

Hade markarbete sen vid ett också, hade Bonni på den lektionen och hon var helt jäkla crazy. Hon var ganska lugn i skritten och traven och hon hade släppt i båda sidorna, men sen i galoppen var hon helt hopplös! Usch, hon ville inte alls släppa igenom i, speciellt vänster, sidorna. Aja, gick ganska bra sen ändå, vi galopperade över fyra bommar på en volt, även kallat klockan. Först fick vi då öva på fyra bommar på marken sen fick vi komma till samma bana på volten vid C en och en och hoppa för Eva. Jävlar va fort det gick! 
Hon kallade henne till och med för RaceerBonni/RacerPonni x) Hehe, nejdå min häst är inte snabb (A)

Har glömt att fixa filmen från gästträningen men jag ska se om jag kan fixa det efter jag har pluggat, kollat på VD och eventuellt kan jag fixa den då. Sen ska vi (några tjejer) på höglanda ha lite skoj ;) 

Lägger upp en bild på mig och BonBon också så att det inte blir så tråkigt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback